Kontakty

Kontakty

Tel.: +420 776 556 096
E-mail: info@basodesign.cz
Pracovní doba 9:00-17:30

Wellness Trade, s.r.o.
Vrbova 32, 147 00 Braník
IČO: 29154871

Kontaktní formulář

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

 
SHOWROOM BRNO
 

Heršpická 1035/11f
Brno, 639 00
Tel.: +420 776 556 096

Vyhrazené parkoviště pro zákazníky.

POZOR: Prodejna v showroomu SPAHOUSE

Otevírací doba

Po 10:00-12:00, 13:00-18:00
Út 10:00-12:00, 13:00-18:00
St 10:00-12:00, 13:00-18:00
Čt 10:00-12:00, 13:00-18:00
10:00-12:00, 13:00-18:00
So zavřeno
Ne zavřeno

O každé změně stavu objednávky vás informujeme e-mailem, který jste uvedli při jejím vytvoření. Pokud jste registrovaný uživatel našeho e-shopu www.basodesign.cz, můžete ve svém zákaznickém účtu v sekci „Moje objednávky“ sledovat kompletní přehled všech svých objednávek, včetně aktuálního trasování zásilek.

Máte-li jakékoli dotazy, neváhejte nás kontaktovat: info@basodesign.cz +420 776 556 096

Ano, drobné zboží si můžete vyzvednout osobně na prodejně Spahouse, Náměstí 5. května 888, 500 02 Hradec Králové. Otevírací doba: Po–Pá 9:00–12:00 a 13:00–17:00 hod. Prosíme, vyčkejte na potvrzení o připravenosti objednávky, které obdržíte e-mailem a SMS zprávou.

Pokud potřebujete svou objednávku změnit či stornovat, připravte si její číslo a kontaktujte nás:

info@basodesign.cz / +420 776 556 096

Číslo objednávky naleznete v e-mailu s potvrzením o jejím přijetí.

Na všechny produkty poskytujeme záruku 2 roky. Podrobnosti o reklamacích a záručních podmínkách naleznete v sekci Obchodní podmínky.

Netrefili jste se ve výběru? Žádný problém, zboží zakoupené na našem e-shopu můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zásilky, a to v souladu se zákonnou lhůtou pro vrácení zboží. 

Více informací naleznete v sekci Reklamace a vrácení.

Pokud vám byl doručen nesprávný výrobek nebo nekompletní objednávka, kontaktujte nás co nejdříve: info@basodesign.cz / +420 776 556 096

V případě, že je zboží poškozené, i když obal zásilky nejevil známky poškození, informujte prosím přepravce i naši společnost nejpozději do 48 hodin od převzetí. Odkazy na přepravce najdete v sekci Doprava a platba. Reklamaci poškozené zásilky zašlete na adresu info@basodesign.cz a přiložte fotodokumentaci. Do e-mailu uveďte číslo objednávky a popis okolností zjištění poškození. Více informací naleznete v sekci Reklamace a vrácení.

Pro snadné vyřízení využijte náš Formulář pro vrácení zboží. Vyplněný formulář zašlete e-mailem na info@basodesign.cz a zároveň jej přiložte ke zpětné zásilce. Adresy pro vrácení naleznete v sekci Reklamace a vrácení.

Po přijetí a kontrole vráceného zboží vám částku za zboží zašleme zpět na váš bankovní účet, nejpozději do 14 dnů od doručení zásilky. Plná částka včetně poštovného je vrácena pouze v případě, že vracíte celou objednávku.

Pokud se na zboží v rámci zákonné záruky projeví vada, postupujte takto:

1. Vadu zdokumentujte – pořiďte přehledné fotografie z více úhlů (detail i celek).

2. Kontaktujte nás e-mailem na info@basodesign.cz a uveďte:

o stručný popis zjištěné vady,

o fotodokumentaci,

o číslo objednávky nebo faktury,

o vaše jméno a telefonní kontakt.

3. Výrobek dále nepoužívejte, pokud by hrozilo další poškození nebo zhoršení závady.

Na základě zaslaných podkladů vás co nejdříve kontaktujeme s dalším postupem a informací o způsobu vyřízení reklamace.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptak.cz